Saturday, January 1, 2011

HARIMAU MALAYA ATAU HARIMAU MALAYSIA

                                                              HARI MAU MALAYA
1 januari 2011 atau ringkas hari ini  1.1.11. Nombor satu adalah Sinonim dengan Pucuk Pemerintahan, kalau dilihat dari segi numerologi nombor satu ini ada maknanya tersendiri, positive dan negative. (Lihatlah Tok Nujum Google dalam mencari maknanya). 2010 telah melabuhkan tirai dengan kejayaan Malaysia Mengenggam trofi  AFF Suzuki Cup, yang dulu dikenali namanya TIGER. Tahniah untuk pasukan Malaysia.

Di mana kekutannya hingga dapat meletakan no 1 di Asia Tenggara.  Kekuatan tentu sekali didapati setelah kita kenal pada kelemahan. (ini banyak diceritakan oleh pakar motivasi). Apa yang dipastikan pada PANDANGAN SAYA ialah meletakan nama HARIMAU MALAYA sebagai pencetusan dan pembakar semangat untuk Rakyat dan juga Pasukan.  Malang sungguh bila dah berjaya adapula pihak yang nak tukar pada nama HARIMAU MALAYSIA.

Pandangan Saya, kekalkan nama HARIMAU MALAYA, Kalau Harimau Malaysia ada kelemahan dalam menyebutnya terutama mereka yang berlidah pendek tak pandai sebut SSSSSS.  AYUH HIDUPKAN NAMA HARIMAU MALAYA.

No comments:

Post a Comment